Simpel

Bespaar op je Simpel abonnement

Heb je al een goede smartphone en wil je gewoon kunnen bellen en internetten zonder een te duur abonnement? Dan is sim only een voordelige oplossing. Simpel is een sim only provider met een zeer scherp aanbod. De prijzen van de bundels bij Simpel variëren vanaf een paar euro tot maximaal € 15,-. De keuze daartussen is vooral te vinden in de grootte van je databundel. Deze begint bij een paar honderd MB en gaat al gauw omhoog naar zo'n 4 GB voor de fanatieke internetter.
Filter
ProviderMinutenSMSInternetNetwerkDuurPrijs
Simpel250 minutenonbeperkt sms500 MB4G24 mnd
€2
50/mnd
Simpel250 minutenonbeperkt sms500 MB4G12 mnd
€5
00/mnd
Simpel250 minutenonbeperkt sms1 GB4G24 mnd
€5
00/mnd
Simpel250 minutenonbeperkt sms1 GB4G12 mnd
€7
50/mnd
Simpel500 minutenonbeperkt sms2 GB4G24 mnd
€7
50/mnd
Simpel500 minutenonbeperkt sms2 GB4G12 mnd
€10
00/mnd
Simpel500 minutenonbeperkt sms4 GB4G24 mnd
€10
00/mnd
Simpel500 minutenonbeperkt sms4 GB4G12 mnd
€12
50/mnd
Simpel500 minutenonbeperkt sms6 GB4G24 mnd
€12
50/mnd
Simpel500 minutenonbeperkt sms6 GB4G12 mnd
€15
00/mnd

Informatie over Simpel abonnementen

Supergoedkoop internetten, bellen en sms'en. Dat is precies wat je bij Simpel kan verwachten. Voor een zeer scherpe prijs ontvang je een flinke hoeveelheid GB's en belminuten. Over de kosten van het versturen van een Whatsapp-bericht of SMS-je hoef je je geen zorgen te maken. Deze krijg je standaard namelijk onbeperkt.

simpel belrevolutieMaximale vrijheid

Nooit meer zorgen over dat je telefoonrekening te hoog wordt dankzij het Plafond van Simpel. Dankzij het plafond kan je instellen dat je maximaal een bepaald bedrag of hoeveelheid MB's wilt verbruiken per maand. Op het moment dat je plafond bijna is bereikt, krijg je een melding. Is je plafond helemaal bereikt, kan je geen gebruik meer maken van je diensten. Uiteraard kun je dan nog wel gebeld worden en ook nog internetten via Wi-Fi. Dit maakt het ideaal als abonnement voor bijvoorbeeld je kinderen of kleinkinderen. Ze zijn altijd bereikbaar en bellen en internetten nooit te veel.

Naast een plafond heb je bij Simpel.nl nog meer vrijheid doordat alle abonnementen maandelijks opzegbaar zijn. Je zit nooit meer een jaar of zelfs twee jaar aan je abonnement vast. Bevalt je abonnement niet? Dan kan je er elke maand weer vanaf. Wel zo eerlijk toch? Overigens blijven de meeste mensen klant bij Simpel.nl.

Best getest: Uitstekend T-Mobile netwerk

Simpel is wat je noemt een virtueel provider. Dit houdt in dat men geen eigen zendmasten heeft, maar hiervoor de hulp inschakelt van het welbekende T-Mobile. Dit is maar goed ook. Afgelopen maart is het netwerk van T-Mobile namelijk door een onafhankelijk panel verkozen tot de beste van Nederland. Hierdoor ben je, wanneer je klant wordt bij Simpel, verzekerd van een uitstekende dekking, goede belkwaliteit en snelle verbindingen. Het netwerk van T-Mobile ondersteunt zowel 2G, 3G als 4G. Hierdoor benut je jouw abonnement te alle tijde maximaal. In vrijwel het hele land heb je 4G-connectiviteit, met uitzondering van enkele plaatsen waaronder bijvoorbeeld natuurgebieden. In principe behaal je op het netwerk van Simpel downloadsnelheden tot wel 75 MB per seconde. Dit is echter wel in het meest ideale geval. Welke snelheid jij behaald is in praktijk afhankelijk van welk toestel je gebruikt, waar je je bevindt (in verband met de dichtstbijzijnde zendmast) en of je binnen een gebouw bent. Je bereik is in een gebouw immers altijd slechter dan wanneer je in de buitenlucht te vinden bent.

Prepaid, sim-only of een telefoonabonnement

Simpel is een voordelige provider en een goede keuze voor vrijwel iedereen. Je kunt er zowel terecht voor prepaid, sim only of een telefoon in combinatie met abonnement. Bij prepaid koop je vooraf een bepaald budget in waarbinnen je kunt bellen, sms'en en internetten. Ideaal voor wanneer je slechts sporadisch gebruik maakt van je telefoon. Indien je een fervent telefoongebruiker bent is een sim-only of telefoonabonnement echter meer aan te raden. Qua sim-only biedt Simpel diverse opties aan. Het instapabonnement biedt peer maand 125 minuten bellen of sms’jes met daarbij 250 MB mobiel internet. Het meest uitgebreide abonnement biedt echter maar liefst 3 GB-internet en 250 belminuten of sms'jes. Hiertussen zijn nog diverse mogelijkheden beschikbaar. Uiteraard is je maandelijkse bedrag bij een tweejarig abonnement lager dan bij een eenjarige variant. Mocht je echter ook op zoek zijn naar een telefoon bij je abonnement kun je ook terecht bij de hippe provider. Simpel werkt immers samen met refurbishment bedrijf Leapp waardoor men compleet nagekeken, 100 procent functionerende iPhones kan aanbieden tegen een spetterende prijs. Je kunt de telefoon zowel los aanschaffen, als maandelijks afbetalen in combinatie met een abonnement.

Verdubbeldagen voor maximaal voordeel

Regelmatig houdt Simpel aantrekkelijke acties, waaronder bijvoorbeeld de verdubbeldagen. Zoals de naam al doet vermoeden worden alle bundels tijdens deze actieperiode verdubbeld, tegen dezelfde prijs. Zodoende wordt het van zichzelf al scherpe aanbod nóg scherper. Simpel houdt meerdere keren per jaar een dergelijke actie, al valt niet precies te zeggen wanneer deze plaats gaat vinden.

Uitstekend beoordeeld

Simpel is een goedkope, relatief jonge provider. Het bedrijf werd in 2007 opgericht en is zodoende inmiddels tien jaar oud. Het richt zich op een brede doelgroep en wenst naast goedkoop ook kwaliteit te leveren. Dat men daarin slaagt blijkt wel uit de uitstekende beoordelingen voor diens diensten vanuit de consumenten. Op de onafhankelijke website Trustpilot ontvangt Simpel een klinkend rapportcijfer van een 8.1. Consumenten loven met name de goedkope abonnementen, mogelijkheid om een plafond in te stellen waardoor je nooit teveel betaald en de snelle levertijd van telefoons en simkaarten. Binnen twee dagen na bestelling heb je je nieuwe simkaart immers al in huis.

Hippe klantenservice

Simpel is een jong en hip bedrijf en probeert ook op deze manier met jou als (toekomstig) klant te communiceren. Je kunt het bedrijf onder meer bereiken via Facebook, Twitter, e-mail maar natuurlijk ook door te bellen. Op werkdagen kun je een medewerker spreken tussen 9:00 en 21:00 uur en op zaterdag tussen 10:00 en 17:00 uur. Hiermee zijn de openingstijden van de klantenservice beduidend minder fors dan die van duurdere providers als KPN of Vodafone, maar daar betaal je immers ook naar. Men reageert binnen twee uur op vragen die binnenkomen via sociale media en voor e-mails neemt men een reactietijd van vijf dagen in ogenschouw.

Besparen

Vergelijk en bespaar op je vaste lasten.

Eenvoud

Thuis op de bank. Je hoeft de deur niet uit.

Aanbiedingen

Vergelijk aanbiedingen van betrouwbare shops.

Onafhankelijk

Dagelijks nieuwe prijzen. 100% actueel.